En el darrer any, els serveis públics de consum locals han vist incrementat el volum de reclamacions relacionades amb les compres a distància, en la campanya d'enguany ens centrem a donar a conèixer els drets com a a persona consumidora en l'àmbit del comerç electrònic.

En el darrer any, els serveis públics de consum locals han vist incrementat el volum de reclamacions relacionades amb les compres a distància, especialment en les diferents modalitats de comerç electrònic, com a conseqüència de l'augment de les operacions i els canvis d'hàbits de la població, resultat de les restriccions obligades per la pandèmia de la COVID-19.

Si vols conèixer els teus drets coma a persona consumidora en l'àmbit del comerç electrònic, sobre com exercir-los i com efectuar operacions comercials i contractacions d'una manera segura pots demanar cita a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor, l’OMIC, i t’informarem.

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor, anomenada OMIC, és un servei gratuït de l'Ajuntament de Manlleu que té com a objectiu ajudar els ciutadans i ciutadanes de la ciutat de Manlleu, ja siguin consumidors, comerciants o usuaris, a conèixer els seus drets i deures en temes de consum. 

La tasca del personal de l’OMIC és el foment de la mediació i l’arbitratge com a mitjà de resolució de conflictes.

Imatges relacionades

  • 210312 dia_consumidor_10_consells.png

Comparteix