INICI / TEMES / Informació / Agenda

21 de desembre de 2025

Direcció: Gerard Oms

L'òpera prima de Gerard Oms beu del cinema europeu més naturalista i realista per presentar una història d'escapament i d'una completa reinvenció des de les arrels. Protagonitzada per Mario Casas, guanyador del premi a millor interpretació masculina a la darrera edició del Festival de Màlaga.

 

Sergio viatja a Utrecht amb la família per assistir a un partit de futbol. Abans d'agafar el vol de tornada a Barcelona, pateix un atac de pànic i decideix quedar-se a Holanda. Incapaç de donar una explicació lògica als seus, talla el contacte amb el passat.

A partir d'aquell moment, haurà de sobreviure sense diners, sense amics, sense casa i sense parlar l'idioma, fins que sigui capaç de trobar-se a si mateix.

No recomanada per a menors de 12 anys

 

MANLLEU PARTICIPA AL CICLE GAUDÍ, circuit estable que promou el consum de cinema català.

-El Cicle Gaudí és l’únic circuit estable a Catalunya que promou el consum de cinema català arreu del territori. En el marc d’aquest cicle es projecta cada mes una pel·lícula catalana estrenada recentment a sales comercials.

-El Cicle Gaudí aposta pel cinema de proximitat, programant exclusivament cinema de producció catalana.

 

Horari
19 h

Preu
4,50€ general i 3€ carnet jove

Organització
Patronat del Casal de Gràcia, Ajuntament de Manlleu-Cultura i Acadèmia del Cinema Català

Lloc
Cinema Casal de Gràcia. Carrer Roca, 4-6

galeria_molt_lluny_07.jpg

Imatges relacionades

  • cartell_molt_lluny-768x1113.jpg
  • galeria_molt_lluny_05.jpg
  • galeria_molt_lluny_06.jpg
  • galeria_molt_lluny_08.jpg
  • galeria_molt_lluny_07.jpg

Comparteix