INICI / Actualitat

25/5/2022

Segon taller de diagnosi de l'Indústria Cultural i Creativa, del segment de les Arts Escèniques Needs Manlleu

Sessió de treball per copsar necessitats i mancances del sector

El dijous 19 de maig del 2022, es va fer al Lab Manlleu el segon taller de diagnosi del grup de les Arts Escèniques, segment que pertany al sector de la Indústria Cultural i Creativa  ICC, unint músics, actors, tècnics de llum i so, i gent relacionada amb el sector.

La sessió va comptar amb l'acompanyament i guia de la Maria Batet, emprenedora que treballa formant persones que vulguin desenvolupar la seva creativitat. L'objectiu era conèixer i entendre les mancances i necessitats d'aquest col·lectiu ampli en el qual hi trobem professionals com grups musicals, actors, actrius, tècnics de llum i so, persones creatives, i de diverses especialitats del sector de les arts escèniques. En acabar la sessió, i a partir de tot el que es va recollir, es generarà un document de lectura ràpida, àgil i visual que se’ls retornarà en pocs dies i posteriorment s’extrauran les necessitats del col·lectiu de les Arts Escèniques.

Una vegada contrastades les opinions dels dos tallers, el grup de tècnics de l’OPE, buscarà satisfer les necessitats que hauran sortit de les reunions, per començar a desplegar l’estratègia a seguir per satisfer les necessitats del col·lectiu, i ajudar a la seva professionalització.

Aquesta actuació en el sector de les Indústries Culturals i Creatives, és una de les múltiples activitats que es porten a terme en el sector, per ajudar i acompanyar als participants a professionalitzar-se per millorar la qualitat dels llocs de treball en el territori. És una actuació més del Pla d’Acció de Desenvolupament de Manlleu i Àrea de Relació Territorial, que té per objectiu generar més oportunitats, donar resposta a les necessitats de les persones i retenir el talent al territori, millorant la qualitat de vida de les persones i creant llocs de treball de qualitat.

Imatges relacionades

  • musica2.jpg

Comparteix