Els divendres 29 de setembre i 6 d'octubre, l'OPE Manlleu organitza una jornada per donar a conèixer els locals buits del carrer
L'OPE Manlleu, conjuntament amb l'Arquitecte i Paisatgista Anna Serra, i l'ajuda de Mireia Tysoe, escultora i pintora, organitza dues jornades de Portes Obertes per donar a conèixer diversos locals buits del Carrer del Pont. Aquest projecte s'inclou en el marc de la dinamització de les Indústries Culturals i Creatives (ICC) i vol posar en valor aquest carrer als professionals de les ICC.
Aquesta jornada de portes obertes permetrà visualitzar possibles espais de treball, informar-se d'iniciatives per compartir local i conèixer locals actius i en procés de transformació.
El carrer del pont és un eix estructural del teixit urbà al centre del municipi. Punt d'accés i sortida amb comunicació comarcal i regional, possibilitat d'aparcament lliure a menys de cinc minuts i situat a tocar del Passeig del Ter.
Un carrer amb moltes possibilitats per a tota mena d'iniciatives i projectes empresarials.
Actualment, el carrer disposa de 8 espais que van dels 50 als 200 metres quadrats i que t'obren un ampli ventall de possibilitats. Alguns estan lliures, altres estan en funcionament, d'altres són equipament i algunes estan en curs d'activació.
La trobada, inici i final de recorregut serà al local del carrer del Pont núm. 34. Per assistir a la jornada cal inscriure's al formulari que trobareu al web www.manlleu.cat/icc/formulari-portes-obertes
Per a més informació, contacteu amb l'OPE al correu empresa@manlleu.cat o al telèfon 93 782 71 61