INICI / Formació

Aplicacions en línia per a la recerca de feina (15h). PLACES EXHAURIDES!

 

Aquesta formació s'emmarca dins el programa Mes digitals de la Generalitat de Catalunya, per formar la ciutadania i acompanyar-la en l'ús segur i responsable d'Internet, dels dispositius mòbils i la utilització de les noves tecnologies.

A continuació tots els detalls de la càpsula formativa "Aplicacions en línia per a la recerca de feina":

Objectiu:

- Proporcionar recursos digitals per a la recerca de feina.

- Fomentar l'autonomia digital de les persones en aquest procés.

Programa:

. 1r bloc: APPS principals per a la recerca de feina (Infojobs, Xaloc, Classificats). Com consultar les ofertes, inscriure's, configuració personal de les app's.

. 2n bloc: Tràmits en línia habituals en el procés de recerca de feina (renovació DARDO, DONO, demanar hora al SEPE, pre-sol·licitud d'atur, certificat de vida laboral, certificat DNS, APP mi carpeta ciudadana,...).

. 3r bloc: firma digital (certificat digital, ID Cat mòbil, Clave Pin,...).

. 4t bloc: ciberseguretat.

Modalitat: 

Presencial, 15 hores de durada.

Requisits:

Es recomana assistir al curs amb un dispositiu mòbil intel·ligent o una tauleta digital.


Dates:del 13 al 17 d’octubre Horari:9:30h a 12:30h Adreçat a:Persones en recerca de feina amb necessitat de formar-se digitalment

Comparteix