El dijous 24 de febrer de 6 a 7 de la tarda en format virtual
L’OPE Manlleu i l’Associació Manlleu Quatre continuen amb la nova programació de sessions formatives i de divulgació de l’empresa 4.0. Les sessions es faran cada 15 dies, els dijous a les 18 h, a través de la plataforma Zoom.
Següent sessió:
INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL
24 FEBR. | DE 18 a 19.00 h | Sessió virtual
En el transcurs de la sessió, coneixerem el paper que pot tenir la Intel·ligència Artificial (IA) en el procés de transformació digital de les organitzacions i de la necessitat d’introduir les tecnologies derivades de la IA a l’estratègia empresarial per no perdre competitivitat.
Sabrem què volem dir quan parlem d’IA, descobrirem tecnologies habilitadores (DL,ML,NLP,Data Science...) i acabarem la sessió amb casos d’èxit reals.
Objectiu
Les empreses podran conèixer els avantatges competitius d’utilitzar una tecnologia com la intel·ligència artificial i descobrir casos d’èxit que els ajudin a visualitzar opcions concretes d’aplicació i implantació d’aquesta innovació a la seva empresa.
Ponent
. Jordi Arias. Expert en innovació oberta i transferència de tecnologia.