INICI / Actualitat

11/1/2024

La Sala d’exposicions de Can Puget acull l’exposició de les pintures participants al XLII Concurs de pintura ràpida 2024 (2)

El concurs es va celebrar el diumenge 7 de gener. Les obres presentades es podran visitar del 7 al 28 de gener

Un any més, la Sala d'exposicions de Can Puget exposarà durant el mes de gener les obres participants al Concurs de pintura ràpida. La XLII edició va tenir lloc el diumenge dia 7 de gener de 2024 i hi van participar 29 artistes d'arreu de Catalunya.

Els guanyadors del concurs van ser els següents:

Premis Ajuntament de Manlleu, amb un import de 300 euros cada un:
Joan Pons Duran, de Sant Sadurní d’Anoia
Josep Plaja López, d’Esplanyà-Begur
Narcís Sala Gascons, de Lloret de Mar

Premi Gremi de Tonis, amb una dotació de 250 euros: Manel Doblas Pinto, de l'Estany. 

 

Les obres presentades al XLII Concurs de Pintura Ràpida de Manlleu, convocat per l’Ajuntament de Manlleu, es podran veure exposades a la sala d’exposicions de Can Puget del 7 al 28 de gener de 2024. L'horari de visita de dijous a diumenge de 18 h a 20h.

 La imatge que il·lustra el cartell d’aquesta exposició és el fragment d’una de les pintures guanyadores de l'anterior edició, obra de l’autora de Manlleu, Cristina Martinez Clapera.

 

L’Ajuntament de Manlleu convoca el Concurs de Pintura Ràpida des de l’any 1982. Hi pot participar tothom que ho desitgi. El tema i la tècnica és lliure i els participants han de pintar les seves obres dintre dels límits i les rodalies de Manlleu

Imatges relacionades

  • Cartell expo XLII Pintura Ràpida 2024
  • 240107 premi pintura I.JPG
  • Imatge pintura Cristina Martinez Clapera 2023

Comparteix