-
Agenda 2030
-
Arxiu municipal
-
Atenció Ciutadana (OAC)
-
Atenció a la dona (SIAD)
-
Biblioteca Municipal de Manlleu BBVA
-
Bonificacions, reduccions i exempcions d'impostos i taxes
-
Comunicació
-
Consum
-
Convivència i diversitat
-
Cultura
-
Dades obertes
-
Educació
-
El Ter.net
-
Empresa
-
Entitats de Manlleu
-
Esports
-
Formació
-
Habitatge
-
Joventut
-
Jutjat de Pau - Registre civil
-
Lab Manlleu (coworking)
-
Medi Ambient
-
Mercat Municipal
-
Museu del Ter
-
Ofertes de treball municipal
-
Oficina d'estalvi i eficiència energètica
-
Oficina de Promoció Econòmica (OPE)
-
Ocupació
-
Participació ciutadana
-
Piscina municipal
-
Policia
-
Proveïdors
-
Ràdio Manlleu
-
Residus
-
SAI Manlleu
-
Salut Pública
-
Serveis socials
-
Síndic de greuges
-
Smart City
-
Temps x Temps
-
Transparència
-
Turisme
-
Urbanisme
Oficina municipal d'informació al consumidor - OMIC
L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor, anomenada OMIC, és un servei gratuït de l'Ajuntament de Manlleu que té com a objectiu ajudar els ciutadans i ciutadanes de la ciutat de Manlleu, ja siguin consumidors, comerciants o usuaris, a conèixer els seus drets i deures en temes de consum.
La tasca del personal de l’OMIC és el foment de la mediació i l’arbitratge com a mitjà de resolució de conflictes.
Quins serveis oferim?
- Informació i assessorament sobre temes de consum de manera presencial, telefònica i telemàtica.
- Tramitació de queixes i reclamacions dels consumidors residents a Manlleu o referents a establiments ubicats a Manlleu.
- Conciliació entre les parts, mitjançant mediació, en cas de conflicte de consum.
- Campanyes i accions formatives sobre consum a diversos col·lectius.
- Recopilació, actualització i publicitació de documentació legislativa en matèria de consum.
- Col·laboració amb els serveis d’atenció al client d’empreses en prevenció de problemàtiques que puguin sorgir.
- Lliurament de fulls de reclamació als comerços i informació sobre els seus drets i obligacions envers els consumidors i usuaris