-
Agenda 2030
-
Arxiu municipal
-
Atenció Ciutadana (OAC)
-
Atenció a la dona (SIAD)
-
Biblioteca Municipal de Manlleu BBVA
-
Bonificacions, reduccions i exempcions d'impostos i taxes
-
Comunicació
-
Consum
-
Convivència i diversitat
-
Cultura
-
Dades obertes
-
Educació
-
El Ter.net
-
Empresa
-
Entitats de Manlleu
-
Esports
-
Formació
-
Habitatge
-
Joventut
-
Jutjat de Pau - Registre civil
-
Lab Manlleu (coworking)
-
Medi Ambient
-
Mercat Municipal
-
Museu del Ter
-
Ofertes de treball municipal
-
Oficina d'estalvi i eficiència energètica
-
Oficina de Promoció Econòmica (OPE)
-
Ocupació
-
Participació ciutadana
-
Piscina municipal
-
Policia
-
Proveïdors
-
Ràdio Manlleu
-
Residus
-
Servei d'Atenció Integral (SAI) LGBTI+
-
Salut Pública
-
Serveis socials
-
Síndic de greuges
-
Smart City
-
Temps x Temps
-
Transparència
-
Turisme
-
Urbanisme
SEFED: Certificat professional d'Activitats de Gestió Administrativa (800h)
Si vols ser professional de la Gestió Administrativa, aquest és el teu curs.
Inici: gener 2026. Inscripcions obertes!
- Certificat Professional d'Activitats de Gestió Administrativa (800 h)
- 80h de pràctiques en empreses
- De dilluns a divendres de 8 a 15h.
Curs dirigit prioritàriament a persones en situació d'atur però amb places reservades per treballadors/es.
Inscriu-te i et trucarem per assistir a la sessió informativa.
Temari:
MF0976_2: Operacions administratives comercials (160 hores).
MF0979_2: Gestió operativa de tresoreria (90 hores).
MF0980_2: Gestió auxiliar de personal (90 hores).
MF0981_2: Registres comptables (120 hores).
MF0973_1: Enregistrament de dades (90 hores).
MF0978_2: Gestió d'arxius (60 hores).
MF0233_2: Ofimàtica (190 hores).
SEFED (Simulació d'Empreses amb Finalitats Educatives) utilitza la creació d’una empresa a l’aula del centre educatiu com a eina pedagògica per formar l’alumnat, de forma pràctica i transversal, en tasques administratives i de gestió empresarial, utilitzant la simulació d’empreses com a metodologia d’aprenentatge.
-
S’imparteix en una aula-taller amb una distribució d’oficina: l’alumnat en els diferents llocs de treball desenvolupa les tasques de cada departament
-
La nostra plataforma de simulació possibilita la gestió amb organismes públics, entitats bancàries i altres entitats externes a l’empresa.
-
Es realitzen operacions comercials amb altres empreses simulades SEFED (altres centres educatius) i s’accedeix a un ampli mercat virtual nacional i internacional
-
S’utilitzen els mateixos documents i canals de comunicació que les empreses reals: correu electrònic, telèfon, webs, comerç electrònic, fires, xarxes socials, etc
Més informació de la metodologia SEFED: Una empresa simulada per formar en gestió administrativa (inform.es)
Curs 100% subvencionat!

Dates:gener-setembre 2026
Horari:De dilluns a divendres de 8h a 15h
Adreçat a:persones en situació d'atur però amb places reservades per treballadors/es.
Comparteix




