-
Agenda 2030
-
Arxiu municipal
-
Atenció Ciutadana (OAC)
-
Atenció a la dona (SIAD)
-
Biblioteca Municipal de Manlleu BBVA
-
Comunicació
-
Consum
-
Convivència i diversitat
-
Cultura
-
Dades obertes
-
Educació
-
El Ter.net
-
Empresa
-
Entitats de Manlleu
-
Esports
-
Formació
-
Habitatge
-
Joventut
-
Jutjat de Pau - Registre civil
-
Lab Manlleu (coworking)
-
Medi Ambient
-
Mercat Municipal
-
Museu del Ter
-
Ofertes de treball municipal
-
Oficina d'estalvi i eficiència energètica
-
Oficina de Promoció Econòmica (OPE)
-
Ocupació
-
Participació ciutadana
-
Piscina municipal
-
Policia
-
Proveïdors
-
Ràdio Manlleu
-
Residus
-
Salut Pública
-
Serveis socials
-
Síndic de greuges
-
Smart City
-
Temps x Temps
-
Transparència
-
Turisme
-
Urbanisme
Oficina d'estalvi energètic
Es tracta de la primera oficina de la comarca d’Osona específica en matèria energètica. Per tal d’arribar al màxim de persones, comerços i empreses l’oficina és itinerant, oferint el servei a diferents espais de la ciutat.
A Catalunya, la crisi econòmica dels darrers anys ha tingut un fort impacte i propiciat noves situacions de vulnerabilitat econòmica que afecten directament a les despeses bàsiques de la llar, com son els subministraments d’aigua, llum i gas o altres fons de calor.
Per altra banda, l’avenç en polítiques de sostenibilitat energètica i canvi climàtic ha anat evolucionant en els darrers anys, desenvolupant-se l’any 2008 un Pacte d’alcaldes i alcaldesses per una energia sostenible local, fonamentats a Manlleu, en un primer Pla d’Acció per a l’Energia Sostenible (PAES). Aquest pla va estar actualitzat l’any 2016 en un nou Pla d’eficiència energètica i sostenibilitat de Manlleu, vigent en l’actualitat, i que recull diferents accions.
Emmarcada dins aquest pla, es crea l’Oficina d’Estalvi i Eficiència Energètica que té per objectius:
Incrementar l'assessorament i la informació de la ciutadania en general.
Disminuir el consum energètic i l'import de les factures de les llars en situació de vulnerabilitat.
Millorar l'eficiència energètica de les llars.
Informar a la ciutadania sobre els seus drets, recursos disponibles i requisits per accedir al servei i als recursos que aquest ofereix.
Capacitar i apoderar a les persones en situació de vulnerabilitat energètica.
Establir contacte amb les companyies subministradores per tal d’afavorir la signatura de convenis de col·laboració que afavoreixin l’aplicació de mesures de protecció a les persones en situació de vulnerabilitat econòmica.
Per tal d’arribar a tothom, l’oficina serà itinerant, oferint el servei a diferents espais de la ciutat: Associació de la Gent Gran, Casal Cívic Frederica Montseny, ASVAT, àrea de Promoció Social i Personal, Salut Pública, Consum i Igualtat i Mercat Municipal.