INICI / Subvencions

Acreditació d'assessors i assessores tecnològiques en el marc dels programes de transformació digital del CCAM

Oberta la convocatòria per a l'acreditació d'assessors i assessores tecnològiques en el marc dels programes de transformació digital del Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM) per al període 2022 – 2024. Fins al 30 de juny de 2024

El Consorci de Comerç, Artesania i Moda impulsa l'acreditació de persones professionals del món tecnològic que vulguin participar com a assessors i assessores en els seus programes de digitalització d’empreses de comerç, artesania i moda. Les acreditacions obtingudes en el marc d’aquest procés tenen vigència fins al 31 de desembre de 2024.

Poden optar a l’acreditació les persones físiques amb domicili fiscal a Catalunya que siguin professionals de l’àmbit digital, amb experiència d’assessorament a empreses de comerç al detall i/o serveis assimilables, artesania o moda.

L’acreditació permet oferir serveis d’assessorament i/o acompanyament personalitzat a empreses de comerç, serveis, artesania o moda, d’acord amb les bases i convocatòries que s’estableixin en els diferents programes. Alhora, permet formar part d’una xarxa de coneixement compartit i col·laboracions en projectes.

Les persones candidates han d’escollir com a mínim una i com a màxim tres d’aquestes àrees d’expertesa:

- Comerç electrònic

- Gestió de xarxes socials

- Gestió de la relació amb clients (estratègia CRM)

- Publicitat i màrqueting digital

- Logística i gestió d’inventaris

- Sistemes i integracions tecnològiques

- Digitalització de punt de venda

- Analítica de dades

- Ciberseguretat

- Eines digitals B2B

Requisits per acreditar-se:

- Disposar d'una titulació universitària i/o cicle formatiu de grau superior oficial a l’Estat espanyol o d'algun país membre de l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), relacionada amb l'àrea o àrees d'expertesa.

- Disposar d’experiència professional demostrable de tres anys en l’àmbit de la digitalització d’empreses, en la o les àrees d’expertesa seleccionades.

- Cal presentar una memòria explicativa amb tres projectes d’assessorament tecnològic a empreses de comerç, serveis assimilables, artesania o moda, efectuats els darrers tres anys i representatius de les àrees d’expertesa seleccionades

- Disposar d'un perfil públic a LinkedIn

Documentació acreditativa

 Als efectes de verificar el compliment dels requisits exigits s'haurà d'aportar la documentació següent:

a) Formulari de sol·licitud. A més de les informacions bàsiques requerides sobre la persona sol·licitant, el formulari inclou una declaració responsable de compliment dels requisits establers en el punt 1 del present Annex.

b) Informe de la vida laboral de la Seguretat Social per garantir l'experiència laboral d'almenys tres anys en l'àmbit de digitalització d'empreses i les àrees d'expertesa seleccionades.

c) Tres certificats emesos per les empreses i/o entitats per a les quals la persona sol·licitant hagi efectuat els tres projectes que consten a la documentació justificativa. Aquests certificats han d'estar signats digitalment per les persones representants de cada empresa i/o entitat.

d) Fotografia on es vegi clarament el o la sol·licitant per penjar a la web del CCAM

 

Enllaços relacionats

Comparteix