L’activitat s’organitza conjuntament amb la Comunitat Musulmana de Manlleu i el Projecte Kun Rahma i tindrà lloc el proper diumenge dia 24 d'abril de 2022 a les 18:30h, al carrer Casacuberta (Barri de la Salut de Manlleu).
La finalitat d'aquest Iftar comunitari és poder gaudir d'una tarda amb tot el veïnat de Manlleu que hi estigui interessat, compartint un seguit d'activitats relacionades amb la tradició del Ramadà i acabar amb un sopar (Iftar) com a símbol del trencament del dejú, amb productes propis de la comunitat musulmana.
L’activitat és totalment gratuïta i hi haurà un espai per als més petits. Per temes de logística s’agrairà confirmació d’assistència al telèfon 631 535 814 o bé a l’enllaç del QR que trobareu al cartell.