INICI / TEMES / Informació / Notícies

El concert tindrà lloc el diumenge 3 d’octubre, a les 6 de la tarda, a l’Auditori Fundació Antiga Caixa Manlleu i serà un homenatge al compositor i bandeonista argentí Astor Piazzolla, de qui aquest any es commemoren els 100 anys del seu naixement

L’Auditori Fundació Antiga Caixa Manlleu acollirà el proper diumenge, 3 d’octubre, el concert del pianista Daniel Ligorio, considerat per la crítica i el públic com un dels pianistes amb més projecció del panorama nacional. Ha ofert recitals sol i amb orquestra a les sales i festivals més prestigiosos del país i també diverses gires de concerts tant a Europa com a Amèrica.

En aquest concert de Manlleu titulat “Cuatro estaciones porteñas a Broadway”, Ligorio interpretarà Rhapsody in blue de Gershwin, West side story de Bernstein i les cuatro estaciones porteñas de Pazzolla i parlarà de l’estada del compositor argentí a Nova York entre els 4 i els 16 anys, i la influència que això exercí sobre les composicions de Piazzolla, el gran renovador del tango.

Entrades a la venda al Museu del Ter. Preu entrada : 10 euros

Gratuït pels socis d’Amics de la Música de Manlleu i pels menors de 16 anys.

Imatge Daniel Ligorio

Comparteix