La COVID ha deixat a milers de famílies en situació de precarietat alimentària i aquest any, no es podran recollir aliments directament al supermercat. Aquest any el gran recapte serà del 16 al 21 de novembre i serà virtual.
Aquesta any no hi haurà les persones voluntàries als supermercats, però si que es podrà participar fent un donatiu a caixa o bé de forma virtual des de la web https://www.granrecapteonline.com/
Al Mercat Municipal de Manlleu també es podran fer aportacions comprant tiquets de donatius en algunes de les seves parades. L'import econòmic que s'aconsegueixi amb els tiquets que es podran adquirir al Mercat Municipal es destinaran al Sarró i després el banc d'aliments podrà fer compres directes a aquestes parades.