La nit del dissabte al diumenge, gràcies a la col·laboració ciutadana, la Policia Local va tancar una festa que s’estava realitzant a l’interior d’un local ubicat al carrer Sant Jaume.

La nit del dissabte a diumenge 18 d’octubre, la Policia Local rep una trucada alertant que s’està realitzant una festa a l’interior d’un bar. La patrulla es dirigeix al local, ubicat al carrer Sant Jaume, i comprova que hi ha 10 persones a l’interior fumant shisha i amb la música posada. Es parla amb el responsable del local i se li explica que se’ls aixecarà acta per què el seu local hauria d’estar tancat seguint la RESOLUCIÓ SLT/2546/2020, de 15 d'octubre, per la qual s'adopten noves mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya. 

El responsable del bar es dirigeix després a prefectura al·legant que desconeixia que no es pogués fer una festa d’amics amb el local tancat al públic. La patrulla els informa de que han incomplert vàries normes i que eren coneixedors de les mesures per què el passat dijous se’ls va explicar degut a un altre incompliment de la normativa. 

La RESOLUCIÓ SLT/2546/2020, de 15 d'octubre suspèn les activitats de restauració, en tot tipus de locals i establiments, que es poden prestar exclusivament mitjançant serveis d'entrega a domicili o recollida a l'establiment amb cita prèvia. La sanció per l’incompliment d’aquesta mesura, és una sanció lleu que implica una multa de fins a 3000€. La diferència entre lleu i greu és la quantitat de persones que es posen en risc, en aquests cas són menys de 15 i per això la sanció és lleu.

201020 cotxe_policia_elternet.jpg

Imatges relacionades

  • 201020 cotxe_policia_elternet.jpg

Comparteix