Aquest matí quedaven 3 masies amb problemes amb el subministrament però la incidència ja està resolta i el subministrament funciona amb normalitat a tot Manlleu.

ACTUALITZACIÓ 24/01 A LES 9H:

 

Es va restablint el servei de subministrament d'aigua però encara hi ha alguns barris que no en tenen. La cisterna d'aigua que ha estat ubicada a la plaça Fra Bernadí durant la nit es desplaça ara al barri Vilamirosa, concretament a la placeta.


Gràcies i disculpeu les molèsties.


 

ACTUALITZACIÓ 24/01 A LES 7H:

 

Actualització subministrament d'aigua a Manlleu:


A les 5.30h s'ha començat a bombar aigua i es comença a restablir el servei. El subministrament tardarà una estona a regularitzar-se perquè les canonades són buides. L'avaria no està del tot resolta, fet pel que seguim demanant un ús i consum responsable de l'aigua. Gràcies i disculpeu les molèsties.


 

ACTUALITZACIÓ 23/01 A LES 23H:

 

A causa de les pluges d'aquests últims dies s'ha produït una avaria a l'estació de captació d'aigua que dóna servei a Manlleu. Aquesta avaria encara no està resolta malgrat haver-hi treballat tot el dia d'avui, per aquest motiu hi haurà una interrupció de subministrament que afectarà a tota la ciutat de Manlleu. Segons ens informen els tècnics que estan treballant per resoldre l'avaria es preveu que en poques hores l'estació pugui funcionar amb normalitat i per tant que la interrupció de subministrament duri poques hores. 

 

Hi haurà un camió cisterna amb aigua a la plaça Fra Bernadí per casos d'urgència. 

 

Disculpeu les molèsties que aquest aquest tall pugui ocasionar.


ACTUALITZACIÓ 23/01 A LES 18H:

 

L'avaria a l'estació de captació d'aigua encara no està resolta i demanem la col·laboració ciutadana minimitzant l’ús d’electrodomèstics com rentavaixelles i rentadores i fent un consum mínim i responsable d'aigua.

 

 

ACTUALITZACIÓ 23/01 A LES 11H:

 

Per la previsió d'una pujada puntual del cabal del riu Ter al seu pas per Manlleu es reactiva la prohibició d'accés peatonal al passeig del Ter i llera del riu.


 

ACTUALITZACIÓ 23/01 A LES 9H:

 

Es desactiva el Pla de Protecció Civil municipal i per tant les mesures publicades ahir queden anul·lades, tant les prohibicions d'accés com la gratuïtat de la zona blava.

 

Es manté però la petició de consum moderat d'aigua per no esgotar les reserves dels dipòsits ja que l'avaria a l'estació de captació continua. 


 

ACTUALITZACIÓ 22/01 A LES 18H:

 

Es manté només la prohibició d'accés peatonal al passeig del Ter. 

La resta de mesures preses avui, dimecres 22 de gener, al matí es desactiven. 


 

Mesures preses amb motiu de la crescuda excepcional del riu Ter al seu pas per Manlleu:

  • Prohibició d’accés peatonal al passeig del Ter
  • Prohibició d’accés a alguns carrers del Baix Vila amb vehicle
  • Suspensió de l’activitat al Pavelló municipal i al camp de futbol
  • Suspensió de classes a la tarda a l’Escola El Carme – Vedruna i a La Salle
  • Recomanació de no aparcar vehicles als carrers i garatges de la zones més properes al passeig del Ter.
  • Des d’avui i fins demà, dijous 23 de gener, a les 9 del matí la zona blava és gratuïta per facilitar l’aparcament de les persones que viuen o treballen al Baix Vila.

 

Comparteix