-
Agenda 2030
-
Arxiu municipal
-
Atenció Ciutadana (OAC)
-
Atenció a la dona (SIAD)
-
Biblioteca Municipal de Manlleu BBVA
-
Comunicació
-
Consum
-
Convivència i diversitat
-
Cultura
-
Dades obertes
-
Educació
-
El Ter.net
-
Empresa
-
Entitats de Manlleu
-
Esports
-
Formació
-
Habitatge
-
Joventut
-
Jutjat de Pau - Registre civil
-
Lab Manlleu (coworking)
-
Medi Ambient
-
Mercat Municipal
-
Museu del Ter
-
Ofertes de treball municipal
-
Oficina d'estalvi i eficiència energètica
-
Oficina de Promoció Econòmica (OPE)
-
Ocupació
-
Participació ciutadana
-
Piscina municipal
-
Policia
-
Proveïdors
-
Ràdio Manlleu
-
Residus
-
Salut Pública
-
Serveis socials
-
Síndic de greuges
-
Smart City
-
Temps x Temps
-
Transparència
-
Turisme
-
Urbanisme
Programa Kit Digital: Segment II (empreses d’entre 3 i 9 treballadors)
Publicada la segona convocatòria d'ajuts destinats a la digitalització d'empreses d'entre 3 i 9 treballadors en el marc del Programa Kit Digital. Ampliat fins el 31 de desembre de 2024Beneficiaris:
Les solucions digitals que proporciona el Kit Digital estan orientades a les necessitats de les petites empreses, microempreses i treballadors autònoms, que pertanyin a qualsevol sector o tipologia de negoci. Si l’empresa beneficiària compleix les condicions establertes a les bases de la convocatòria de l’ajuda del Kit Digital, podrà disposar d’un bo digital per accedir a les solucions de digitalització.
L’import de l’ajut per a empreses d’entre 3 i 9 treballadors és de 6.000 €, que es poden utilitzar per a l'adquisició de serveis de pàgina web, botiga online, xarxes socials, CRM, ERP, gestió de processos, ciberseguretat, factura electrònica, etc., a través dels agents digitalitzadors.
Com sol·licitar l’ajut:
El primer pas és fer el registre a la plataforma Acelera Pyme i fer el test d’avaluació de Maduresa Digital. Un cop fet el test ja podeu seguir el procés.
Comprovar la mitjana de treballadors a la seguretat social + autònoms societaris del 2 de setembre de 2021 al 2 de setembre de 2022. Important! Reviseu aquesta dada just abans del 2 de setembre per si s’han produït altes o baixes a l’empresa que puguin afectar al segment al qual es pertany. La suma total ha de ser d’entre 3 i menys de 10 per poder presentar la sol·licitud. Consulta el document d’instruccions
Accedir a l’enllaç de sol.licitud i omplir el formulari de registre per empreses beneficiàries
Documentació adjunta
Comparteix