-
Agenda 2030
-
Arxiu municipal
-
Atenció Ciutadana (OAC)
-
Atenció a la dona (SIAD)
-
Biblioteca Municipal de Manlleu BBVA
-
Comunicació
-
Consum
-
Convivència i diversitat
-
Cultura
-
Dades obertes
-
Educació
-
El Ter.net
-
Empresa
-
Entitats de Manlleu
-
Esports
-
Formació
-
Habitatge
-
Joventut
-
Jutjat de Pau - Registre civil
-
Lab Manlleu (coworking)
-
Medi Ambient
-
Mercat Municipal
-
Museu del Ter
-
Ofertes de treball municipal
-
Oficina d'estalvi i eficiència energètica
-
Oficina de Promoció Econòmica (OPE)
-
Ocupació
-
Participació ciutadana
-
Piscina municipal
-
Policia
-
Proveïdors
-
Ràdio Manlleu
-
Residus
-
Salut Pública
-
Serveis socials
-
Síndic de greuges
-
Smart City
-
Temps x Temps
-
Transparència
-
Turisme
-
Urbanisme
Subvencions per a projectes de realització d'activitats de promoció internacional
Concessió de la línia de subvencions per a projectes de realització d'activitats de promoció internacional. Del 10/10/2023 al 13/12/2023La línia s’adreça a empreses amb experiència exportadora esporàdica, amb l’objectiu que esdevinguin regulars. Han de ser empreses amb seu operativa a Catalunya (S.L, S.A o Societat Cooperativa (no fundacions). Hauran de comptar amb una facturació mínima de 250.000 € en el darrer exercici tancat i disposar de web en mínim un idioma estranger.
També caldrà que les empreses que vulguin sol·licitar la subvenció disposin d’un pla de promoció internacional actual (en endavant PPI) (actual, elaborat a partir del 2021), elaborat a partir del 2021, que contingui la informació del model disponible al model que trobareu als documents adjunts. Quedaran exclosos els següents sectors: producció primària (pesca i agricultura), fundacions, empreses dedicades a la intermediació/distribució i empreses del sector turístic o cultural (hotels, càmpings, museus, etc.) l’objectiu de les quals sigui captar clients a Catalunya.
A continuació us detallem algunes de les despeses subvencionables que contempla aquest ajut:
Despeses de promoció digital:
- Desenvolupament web i/o e‐commerce i creació de continguts d’abast internacional.
- Accions del pla de màrqueting digital i campanyes publicitàries internacionals per millorar el posicionament de marca.
- Participació en marketplaces o directoris empresarials digitals.
- Adquisició i integració de llicències de software d'intel·ligència de negoci i gestió amb clients internacionals.
Despeses de promoció física:
- Participació en actes de promoció: fires, congressos, exposicions, promoció en punt de venda, degustacions, seminaris, etc.
- Despeses vinculades al procés de certificació, homologació i registre de marca per la comercialització internacional de productes, excepte taxes.
La quantia de la subvenció serà de màxim 15.000 euros (mínima despesa sol·licitada 12.500 euros) i el termini d’execució dels projectes és de l’1 de gener de 2023 al 31 desembre 2024. L’empresa haurà de justificar un mínim del 60% del pressupost presentat a la sol·licitud. En cas contrari, perdrà l’ajut. Us recomanem que llegiu les bases amb deteniment.
Comparteix