INICI / Fem Xarxa

6/8/2019

Empresa del mes: Carnisseria Bruch

Nombre de treballadores: 4
Data creació: 1989 (aproximadament)
Adreça: Mercat Municipal de Manlleu. Parada núm.5
Telèfon: 93.850.61.84
Whatsapp: 650 17 83 84
Instagram: bruchcarnisseria

És la tercera generació de carnissers Bruch, a Manlleu des de fa més de 30 anys. No obstant això, el maig de 2018 es va produir un canvi en la direcció i propietat del negoci.

 

Activitat econòmica

Al negoci, situat al Mercat Municipal de Manlleu, s’hi pot trobar tot tipus de carn i elaborats d’alta qualitat i cent per cent quilòmetre zero. Elaboració dels diferents tipus d’embotits, botifarra crua, hamburgueses, embotit cuit com botifarra d’ou, cuita, negre, bulls i embotit sec com xoriç, llonganissa, somalla, xai de llet i cabrit d’alta qualitat, propi de ramaders de la zona i vedella ben criada de la comarca. Addicionalment als elaborats típics propis del porc, ofereixen una selecció d’arrebossats, pilotilles (normals i del perol) i hamburgueses de deu varietats diferents, croquetes casolanes i canelons, sent aquest últim el seu elaborat estrella. També tenen un selecció de xarcuteria on el pernil curat, pernil ibèric tallat a mà i pernil del país,  destaca per la seva alta qualitat. 

 

Elements diferencials

Sens dubte, el valor afegit de l’empresa l’aporten els professionals que formen part de l’equip de treball de la botiga. Compten amb una llarga experiència en el sector de la carnisseria, cansaladeria i xarcuteria de més de 35 anys en la majoria de casos. La botiga té 4 treballadores amb una antiguitat  de més de 25 anys de mitjana, mostra del compromís i professionalitat de les mateixes cap a l’empresa. Per tant, aquesta és una font important del valor afegit que es dóna en el servei i atenció cap al client, destacant qualitats com l’atenció al detall, la pulcritud, l’eficiència i tècnica en l’ofici de la carnisseria.

L’empresa aposta per la qualitat  dels productes, el servei i l’atenció personalitzada, a més de la innovació diària en productes tradicionals, adaptant-los als nous gustos o necessitats. Sobre aquest últim punt destaquen que la innovació o renovació de productes tradicionals són característiques diferenciadores i que les noves generacions reclamen.

 

Que aporta l’empresa a Manlleu

La continuïtat al municipi d’un ofici amb noves i joves energies, amb ganes d’arribar a les noves generacions on, poc a poc, s’està inculcant la compra de qualitat i proximitat, malgrat les adversitat com la manca de temps del dia a dia. Creuen que si no es fomenten els oficis, i en particular el de la carnisseria,  es perdran. I amb ells no només es perden uns llocs de treball sinó un estil de vida, en el que es destaca la compra de productes de proximitat, treballats a mà, on es dona prioritat a la qualitat del producte i a un assessorament de primera mà ofert pels seus professionals.

En resum, opinen que cal fomentar l’ofici des les escoles professionals i cal afavorir mitjans per que la manca de temps no sigui un factor de renuncia de la qualitat.

bruch.png

Comparteix