Dijous 24 de setembre es farà una sessió informativa en format telemàtic on s'explicarà el funcionament del grup i es començarà a preparar la segona subhasta energètica
Diverses administracions públiques i entitats empresarials de la comarca van decidir unir esforços per tal que les empreses d’Osona poguessin accedir a l’energia renovable a un preu molt més assequible. Juntes, van crear el Grup de Compra Agregada d’Osona.
L’any 2019 va tenir lloc la primera licitació electrònica, a través de la qual es van obtenir millors preus i actualment s’està centrant esforços per consolidar un model d’ús sostenible de l’energia, dins de l’àmbit comercial i industrial.
Hi ha la voluntat que el projecte tingui continuïtat i que s’ampliï el grup. Com més empreses en formin part, millor preu es podrà aconseguir en licitacions futures.
Per tal d’informar sobre el funcionament del grup, s’ha programat una sessió informativa que tindrà lloc el dijous 24 de setembre a les 15 h a través de la plataforma Zoom. Les empreses interessades poden inscriure’s a través de l’enllaç www.cutt.ly/mfSkcYI.