La primera recollida es farà el dijous 17 de març de 9 a 13h a la deixalleria municipal coincidint amb la Setmana Ambiental.
Els pots de pintura, esprais, dissolvents, fangs, taladrines o d’altres productes químics són exemples de residus tòxics produïts per moltes empreses. La legislació ambiental obliga a totes les empreses a gestionar-los mitjançant centres autoritzats per al seu transport i tractament. Per facilitar la seva gestió als tallers i petites empreses a Manlleu s’organitza una recollida col·lectiva tres cops l’any. Aquest servei és prestat per part de Bidones JP Garcia, SL (codi de gestor E-945.06), empresa adjudicatària del procés de contractació fet per l'Ajuntament.
Com ja és habitual les recollides es faran a la deixalleria municipal (C/Eduard Rifà, 74-76) de 9 a 13h i per participar-hi cal fer-se càrrec dels costos i enviar el formulari de participació prèviament a l’empresa gestora (vegeu apartat de documentació adjunta).
Dates de recollida any 2022
- 17 de març
- 14 de juliol
- 20 d’octubre
Per a més informació sobre la recollida, podeu adreçar-vos al Servei de Medi Ambient de l’Ajuntament (93 850 66 66, ext. 20120 mediambient@manlleu.cat).