Transparència
Tràmits
Serveis
Dades Obertes
27/12/2018
El concurs tindrà lloc el diumenge 6 de gener, de 8 a 13 h. Les obres presentades es podran veure a la Sala d’exposicions de Can Puget del 6 al 27 de gener
El Concurs de Pintura Ràpida tindrà lloc el diumenge dia 6 de gener de 2019. És una de les activitats emmarcades dins dels actes culturals del Badanadal, Nadal i Reis a Manlleu.
Les obres presentades al XXXVII Concurs de Pintura Ràpida de Manlleu, convocat per l’ajuntament, es podran veure exposades a la sala d’exposicions de Can Puget del 6 al 27 de gener de 2019. Les obres s’exposaran el mateix 6 de desembre a partir de les 18 h. L’horari de la sala d’exposicions és de dijous a diumenge de 6 a 8 del vespre.
L’Ajuntament de Manlleu convoca el Concurs de Pintura Ràpida des de l’any 1982. Hi pot participar tothom que ho desitgi. El tema i la tècnica és lliure i els participants han de pintar les seves obres dintre dels límits i les rodalies de Manlleu. Les inscripcions són gratuïtes i es faran durant el mateix dia del Concurs. S’obsequiarà a les persones participants amb un tiquet per esmorzar.
Un any més, l’exposició permetrà gaudir de les obres presentades al Concurs per artistes d’arreu del país i també de la mateixa ciutat, que ofereixen la seva particular visió d’espais, racons i indrets del terme municipal de Manlleu i rodalies.
Diumenge, 6 de gener de 2019
XXXVII Concurs de Pintura Ràpida de Manlleu
De 8 a 10 h es segellaran les teles a Can Puget
A les 13 h recepció de les obres a Can Puget
A les 14 h lliurament premis a Can Puget
A les 18 h exposició de pintures a Can Puget