Logotip de l'Ajuntament de Manlleu
Logotip de l'Ajuntament de Manlleu Logotip de l'Ajuntament de Manlleu
Cerca
[Tancar]

21/5/2019

El Síndic Municipal de Greuges de Manlleu signa un conveni amb SOREA per millorar l’atenció a l’usuari

El conveni entre el Síndic i l'empresa que gestiona el Servei municipal d'aigües, té com a objectiu principal impulsar la col·laboració mútua en matèria de sol·licitud d’informació i reclamacions

Aquest matí s’ha signat un conveni entre el Síndic Municipal de Greuges de Manlleu i SOREA, empresa que gestiona el Servei municipal d’aigües al municipi. A partir d’ara Manlleu disposarà d’un sistema més clar i eficaç per gestionar les queixes o problemes que puguin tenir amb el Servei d’aigua.

El Síndic Municipal de Greuges de Manlleu, Josep Maria Anglada, i l’alcalde de Manlleu, Àlex Garrido, han signat un conveni de col·laboració amb el Gerent de Concessions de SOREA, Josep Maria Montserrat, i amb el Defensor del Client d’Agbar, Sergi Sanchís, per tal d’establir un sistema més àgil de gestió a l’hora de donar una millor resposta a les queixes dels usuaris.

En l’actuació del Síndic Municipal de Greuges de Manlleu de continuar defensant els drets fonamentals dels veïns i veïnes del municipi, i tot seguint el criteri de SOREA de crear canals de relació amb les administracions públiques per tal de millorar els serveis i les activitats prestades per la companyia, ambdues parts han signat, avui a Manlleu, un marc de coordinació. L’objectiu del conveni és el d’impulsar una col·laboració mútua en matèria de sol·licitud d’informació i reclamacions presentades per clients de SOREA, dins l’àmbit geogràfic de Manlleu, al Síndic.

A partir d’ara, quan les persones, titulars de pòlisses de subministrament d’aigua, presentin al Síndic local reclamacions relacionades amb el servei d’abastament d’aigua prestat per SOREA al municipi de Manlleu, el Síndic farà avinent la reclamació rebuda al Defensor del Client d’Agbar, qui n’haurà de justificar immediatament la recepció d’aquesta. El Defensor del Client haurà de donar resposta al Síndic en un termini de 10 dies hàbils, llevat de queixes derivades d’avaries, que s’hauran de contestar en un termini màxim de 48 hores o les queixes derivades del mal funcionament d’equips de mesura en què el termini s’ampliarà als temps necessari per detectar el motiu del mal funcionament. En el cas que el Síndic considerés necessària una ampliació de les dades rebudes, el Defensor del Client en garantirà una nova resposta dins dels mateixos terminis detallats.


Imatges relacionades

190521 conveni Síndic-Sorea.jpg

Data de modificació: 21/05/2019 13:06:18

Amb la col·laboració de:
  • Logo de la Diputació de Barcelona

manlleu, capital del Ter