Logotip de l'Ajuntament de Manlleu
Logotip de l'Ajuntament de Manlleu Logotip de l'Ajuntament de Manlleu

17/1/2017

La campanya nadalenca tanca amb xifres comercials positives

Entre el 3 de desembre i el 5 de gener, l’ExPress, l’espai pop up de Manlleu, ha mostrat quasi 3.000 productes procedents dels 47 establiments participants, amb un volum de vendes que supera els 14.600 euros.

Enguany, el Mercat d’Art ha exposat 245 obres de 24 artistes, de les quals se n’han venut 20. Aquest any s’ha recuperat un espai on algun dels establiments comercials que hi participaven han pogut desenvolupar 3 tallers i 1 xerrada. El teixit comercial n’ha fet una valoració molt positiva, sobretot pel fet que s’han captat nous clients que arribaven als comerços derivats de l’ExPress.

L’espai ExPress,  juntament amb el Badanadal, ha contribuït a donar dinamisme comercial a Manlleu durant la campanya de Nadal.  Malgrat la pluja, que va obligar a tancar més de 4 dies, el parc de gel i el conjunt d’activitats programades durant el Badanadal han aconseguit que la pista de gel superi, de nou, els 18.000 patinadors (0’4% menys respecte de l’any passat). El tobogan de gel, amb 3 carrils, ha tornat a ser un èxit entre el públic infantil, ja que hi ha hagut 9.008 baixades amb trineu. Un total de 5.019 nens i nenes han gaudit de la ludoteca, un 14% més que en l’anterior edició.

Visita el blog de notícies econòmiques de Manlleu femxarxa.cat


Imatges relacionades

expressbada

Data de modificació: 17/01/2017 14:30:05

Amb la col·laboració de:
  • Logo de la Diputació de Barcelona

manlleu, capital del Ter