02/02/2012
Arran de l'activació dels plans NEUCAT i PROCICAT per motius de les nevades i l'onada de fred siberià esperada, des d'ahir a la tarda està activat el pla d'emergència local.
Després d'una reunió on ha assistit l'alcalde, Pere Prat, la regidora de seguretat ciutadana, Carme Trillas, el coordinador municipal de protecció civil i el cap del gabinet d'informació es decideix suspendre les classes de les escoles de la ciutat i mantenir activat el pla d'emergència local. Continuen activats el plans NEUCAT i PROCICAT.
A les 12.00h es reunirà de nou el grup de treball per avaluar si cal prendre noves mesures.
Els canals utilitzats per informar a la ciutadania seran les pàgines web http://www.manlleu.cat, http://www.elter.net i Ràdio Manlleu.
Podeu consultar les notes de premsa de la Direcció General de Protecció Civil i recomanacions al següent enllaç:
http://www.manlleu.cat/les-persones/policia/nevades.htm
Data de modificació: 02/02/2012
manlleu, capital del Ter