L’ajuntament entregarà aquesta setmana els 50 ordinadors de sobretaula que serviran, d’una banda, per ampliar l’aula d’informàtica de l’Escola d’Adults i de l’altra, per què els i les alumnes de Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior de la Salle de Manlleu els puguin utilitzar a les aules.

L’Ajuntament de Manlleu farà aquesta setmana el lliurament d’aquests 50 equips de sobretaula que s’han netejat, “formatejat” i posat a punt per a què puguin ser utilitzats tant a l’Escola d’Adults com a La Salle.

L’ajuntament disposa d’aquests ordinadors per què la corporació ha fet el canvi de “pcs” a sistemes i màquines virtuals.  

En el cas dels 10 equips que es donaran a l’Escola d’Adults serviran per poder ampliar el nombre d’equips de l’aula d’informàtica. La donació dels 40 equips a La Salle, s’emmarca en la col·laboració de l’ajuntament amb Cefortem per impulsar la formació professional de caire tecnològic a Manlleu. Els i les alumnes dels Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior de La Salle podran utilitzar aquests equips a les aules en els processos d’aprenentatge curricular relacionats tant amb ofimàtica i sistemes operatius com amb el muntatge i manteniment d'equips.

Comparteix